Exact Online Handel

De nr.1 cloudoplossing voor adviesbureaus, IT-dienstverleners en digital agencies

Boekhouden en CRM in één is de basis van ieder gezond bedrijf met groeiambities. Krijg de volledige controle over logistiek, relatiebeheer en financiën. Exact Online zorgt voor een geïntegreerde online business software waardoor je jouw positie in de keten enkel kan versterken. Alles sluit naadloos op elkaar aan, dé manier om je concurrenten op afstand te houden.

Zoek je een oplossing die afwijkt van de standaard Exact Online integraties? Contacteer ons om je mogelijkheden te bespreken.

Exact Online Handel Wholesale Distribution
Bekijk de mini demo hier

Exact Online Handel Basis

Met Exact Online Handel Basis heb je de tools die nodig zijn om je orderbeheer en logistiek te integreren met je boekhouding en CRM. Alle voornaamste processen zijn geautomatiseerd: aankoop, verkoop, facturatie, retour en voorraadbeheer. Doordat je CRM mee geïntegreerd is, levert Exact Online Handel alle informatie die je nodig hebt om aan al je klanten hun wensen te voldoen.

Exact Online Handel Geavanceerd

Zijn je logistieke processen iets complexer? Heb je bijvoorbeeld meerdere magazijnen binnen je onderneming? Is het belangrijk voor jou om serie- of batchnummers aan producten te kunnen toewijzen? Of wil je producten assembleren? Dat kan met Online Handel Geavanceerd. Je hebt dezelfde voordelen als bij Exact Online Handel Basis, maar dan met nog meer functies. Je kan heel eenvoudig upgraden van Basis naar Geavanceerd, wanneer je maar wilt.

Exact Online Handel Premium

De Premium editie voegt nog een extra laag intelligentie toe aan Exact Online Handel. Deze versie is in staat om verkoopprognoses te maken gebaseerd op trends uit het verleden. Van hieruit is de software ook in staat om accurate materiaalbehoeften in te plannen. Het is tevens de juiste keuze wanneer jouw artikelen binnen één magazijn op meerdere locaties kunnen liggen. Denk bijvoorbeeld aan een grijp- en een bulklocatie voor eenzelfde artikel.

Exact Online on Screen

De juiste zakelijke beslissingen nemen

Ben je onderweg naar een belangrijke klant en wil je nog snel het laatste gespreksverslag doornemen? Of heb je enkele cijfers nodig tijdens je bezoek bij de klant? Of wil je na afloop van een gesprek meteen een offerte sturen? Dat kan als je alle bedrijfsinformatie in één pakket en altijd bij de hand hebt. Realtime inzicht in jouw financiën en klantgegevens geven je de nodige kennis om op het juiste moment de juiste beslissing te nemen.

Je administratie verloopt sneller, efficiënter en is altijd op orde

Bespaar tijd door geen handmatig invoerwerk meer te doen. Zo heb je meer tijd voor zaken waar jij de expert in bent. Koppel gemakkelijk je bank of scanservice aan je bedrijfsprocessen om deze te automatiseren. Je zal zien, de verwerking van je administratieve taken zullen sneller en efficiënter verlopen.

Vergroot uw online succes maximaal

Meer en meer ondernemingen zien hun omzet van e-commerce stijgen. Exact Online  Handel voorziet een koppeling met de 12 meest gebruikte webshop- en e-commerce systemen en ondersteunt al je administratieve, verkoop, aankoop- en voorraadbeheerprocessen. Vergoot je online succes nu!

  • Krijg de volledige controle over je voorraad en cashflow.
  • Koppel meerdere webshops aan één omgeving.
  • Deel eenvoudig alle informatie met je klanten en leveranciers.
  • Integreer order- en voorraadbeheer met je boekhouding & CRM.

40 onmisbare boekhoudtips

Je administratie altijd op orde, een droom? Bekijk in deze white paper hoe je de boekhouding slimmer kan aanpakken en hoe je een beter inzicht krijgt in jouw financiën.

Features Exact Online Handel

  • Boekhouden
  • Bestellingen plaatsen
  • Offertes opstellen
  • Relaties beheren met CRM
  • Verkooporders verwerken
  • Voorraad beheren
  • Assembleren bij levering of ompakken
  • Aankoopprijsafspraken maken
  • Activa beheren
  • Meerdere magazijnen beheren
  • Serie- en batchnummers toewijzen
  • Werken met orderpicklocaties
  • Verkoopprognoses maken
  • Materiaalbehoefte inplannen
  • Variabele opslaglocaties gebruiken
  • 24/7 support & gratis updates
  • Abonnementen beheren
  • Betalingsherinneringen versturen
  • Bankieren
  • Budgetteren
  • Factureren
  • Kostenanalyses maken
  • Mobiele apps voor iOS en Android
  • Online samenwerken met klanten, collega’s en de accountant
  • Scan & Herken
  • Werken met vreemde valuta